2011. január 29., szombat

2011.01.29.

Tündöklően szép volt. Lenyűgözött. Az osztrák éjszakában láttam valamit. Nem akkorka volt, mint egy csillag, vagy egy repülőgép jelzőfényei. Mintha egy utcai lámpás fényét 300 méterről néznéd, egész közel volt. Velem szemben a horizont felett tűnt fel, kén-láng-zöld színben szelte a fekete égboltot, majd átváltott lámpa-sárgára, kettévált és kialudt az éjszakában. Egy hulló csillag, szinte karnyújtásnyira. Januárban! Gyönyörű volt!

Délben indultunk Bécs felé, Bécs-Linz felrakók. Jani kezdett, kétszer 2 és fél órában. Próbáltam szunyókálni, de nem sikerült, így a 9-kor elkezdett éjszakai vezetést 3 óra múlva be is fejeztem, majd leesett a fejem. Mínusz 8 fokban csapadékmentesen tempós utam volt.  Jura Rasthofban álltam ki, Jani egy kávé után átvette a volánt. Két óránál többet ő sem bírt, valamikor reggel 6-kor telefonébresztőre keltünk. Volt még 3 óra Luxig, már kevésbé álmosan a felkelő nap kísért utamon.
Érkezésünk után átültünk egy magyar házaspár fülkéjébe, egy hónapja nem találkoztunk, volt mit megbeszélni. Nagyon jól éreztük magunkat, tréfára vettük az átélt kellemetlen élményeket. Konkrétan röhögtünk a másik kínján.
A szomszédolás után felmentünk utasításért a diszpécserhez. Útközben mondtam Janinak, tök jó, hogy hétvége, megint megúszom a próbautat. Max. szétszednek bennünket, ha kevés a sofőr. Erre: ma este két autóval Frankfurtba megyünk! Aztán, hogy beigazolódjon a feltevésünk, egy kolléga mondta, látott egy német napilapban Welteres hirdetést. Most várom a családomat skype-on, hátha szóba áll velem valaki...na meg várjuk az indulást. Jó éjt otthoniak!

Nincsenek megjegyzések: