2011. január 8., szombat

2011.01.08.

Jó nagy alvás után felmentünk az irodába fuvarért: ma este irány Birmingham / Csacsára gondolok :-))) /, újra Csalagút, vonatozás, balra tars!! Holnap estig megyünk, pihenőt kell kivennünk, hogy hétfőn reggel felvehessük az árut. Pótot kellett cserélnünk, egy platót fogunk kihúzni, amivel ládákat hozunk majd. Mivel az átakasztás is a sofőr dolga, mondtam Janinak, nekem kellene csinálnom. Látni láttam már nem egyszer...az elektromos vezetékeket nem nagy cucc ki-bejátszani, a légvezetékeket viszont csak leszedni tudtam, az öreg platóra felcsatolni nem. Nem erő dolga, ügyesség, ezt még tanulnom kell. A traktorral a pót alá tolattam, meglepődtem, hogy sikerült.
Kantinban ebédeltünk, most rápihenünk az éjszakára. Vigyázzatok magatokra, míg távol leszünk. Pusza!

Nincsenek megjegyzések: