2011. január 19., szerda

2011.01.18.

Na szóval, hogyan is kezdődött a hét?: Hétfőn hajnal fél 3-kor indultunk Bor város felé, délután egykor kellett felvenni az árut. Kb. 8-9 órás út, nagyon nem siettünk. Bécsig hoztam az autót, váltakozó sűrűségű ködben. Bécset elhagyva megszűnt az autópálya Prága felé, a tranzitút hol egy-, hol kétsávos volt. Az egy sávot értsd keskeny, kétoldalt padkaszigetes vályúnak, néhol olyan sűrű ködben, hogy az orromig sem láttam. A tempó csökkenni kezdett 60-50-es sebességre. Na itt vette át Jani a kormányt. Nem is bántam. Falu-város, város-falu, le-fel, keskeny utak, kamionforgalom, jelzőlámpák, köd... tranzit útvonal? Flúgos futam. Én még nem tudok versenyt futni az idővel. Cseh oldalon már autópályán jöttünk, én bevágtam a szunyát, hiszen nem sokára újra volán mögé kellett ülnöm. Odaértünk pontban, rampára állás. Juditka lehet gyakorolni... Harmadik igazítás után már helyén is volt az autó. Picit szunyókáltunk, kopogtak, mikor zárhattunk. Innen a lerakó este 8 óra, 460 km-re volt, elméletileg oda is értünk volna.
Gyakorlatban Nünberg előtt 40 km-es dugó alakult ki, valami kamionbaleset miatt. 2 órát álltam, mire a sűrű forgalom végre elindulhatott. Két órás késéssel értünk a lerakókra is, már vártak, nem várattak, gyorsan lekapkodták az árut. Kiálltunk egy Autohof-ba, 21 óra munka után óriásit aludhattunk. Ma reggel jött meg a következő utasítás: felrakó holnap reggel Jenában. Mivel itt egy fizetős parkolóban álltunk, Jani úgy döntött, átmegyünk egy Jena melletti hofba, reggel már csak célra kell állnunk.

Nagyon szép helyeken autóztunk, hegyek között. Burger Kingben ebédeltünk, antennát felrakta Jani, pihi-szuszi reggelig. Délután még levadásztuk a tusoló kulcsait, 2.50-ért már tisztulhattunk is. Jani a parkolóban ráindított az autóra, járatta egy órácskát, hogy töltődjön az akksi, sok fogyasztó szívta az invertert. Mire a szomszéd feltépte mellettem az ajtót és üvöltött velünk, hogy nem tud pihenni, állítsuk le azonnal. Idióta.
Holnap már akár Luxban lehetünk.

És még mindig víz

Nincsenek megjegyzések: