2011. január 16., vasárnap

2011.01.16.

Jó volt itthon! Nagyon jó, majdnem 3 napig!!! Péntek délben értünk haza, még üres lakásban nyugodtan körbenéztem, nyugtáztam, hogy minden rendben, nem látszik, hogy nincs szigorú felügyelet. Nagyon-nagyon-nagyon stramm gyerekeim vannak, nem tudom eléggé hangsúlyozni.
Szombat este csaptunk egy családi partit, Judit elmaradt szülinapját és édes testvérem mai szülinapját ünnepeltük mindannyian, jó kis délutánt kerekítettünk. Bevásárlásokat elintéztük, én, Rebeka híján /wellness hétvégéztek Visegrádon Lackóval, megérdemlik/ visszavettem két napra az anya-szerepet, és ami a lényeg, nem volt sok dolgom! Ma délután kimentünk az autóhoz takarítani, jó idő...Parancsba kaptam, hogy 8-kor ágyba, mert hajnal 3-kor én indulok Bécs felé, utána "bundás úton" vezet az út a cseh felrakóig, azt Jani vállalta. Hajrá, előre újabb kalandok felé. Vigyázzatok magatokra!

Nincsenek megjegyzések: