2011. január 22., szombat

2011.01.22.

Elnézést a hosszú hallgatásért, egyrészt folyton úton vagyunk. Alig hogy visszaértünk Luxba, már fordítotttak is bennünket Prága-Bor-Bad Hersfeld felé. Valahogy úgy sikerült az indulás, hogy javarészt nappal mentünk éjjel aludtunk. Tegnapra jutott nekem egy éjjel 11 órási megállás, ma hajnal 4-kor Jani kezdett. Békésen teltek a napok. Amikor nem vezettem, tanultam, nemrég kaptam meg a következő 4 leckémet, abból kettőt ki is végeztem, a házimat is megírtam. Ma még befejezem a másik kettőt. Ügyesen kimásoltam az internetes házi feladatokat Wordbe, hogy útközben is tudjak vele foglalkozni. Egyre jobban élvezem. Azzal kezdem, hogy az egész anyag új szavait kiszótárazom, a szövegeket lefordítgatom, amikből később a feladatokat kell megoldani. Majd elölről kezdem a leckét, már a feladatokra koncentrálok. Aztán jöhet a házi. Annyi a bajom az egésszel, hogy a négy leckét 2 hét alatt kivégzem, majd 2 hetet várok a következő tananyag csomagra. Erősen gondolkozom azon, hogy megrendelem egyben a maradék 28 leckét, hogy le tudjam tölteni a gépemre, folyamatosan tudjak haladni. Gondolkozom, gondolkozom, gondolkozom. Na igen, de ennek ára van. Havonta a 9.200 forintot még kibírja az ember, 4 leckénként. Számoljunk csak...így is nehéz fontossági sorrendet állítani, különösen, hogy tartozom a gyermekemnek, apámnak, most jönnek majd az elszámoló számlák (villany-gáz átalányt fizetek, mindenhol számíthatok túlfogyasztásra), és nagyon szeretném már az öreg autónkat lecserélni, de ellene szól a benzináremelés, meg tulajdonképpen nem is olyan rossz ez a kisautó. Viszont a fejem fölött lóg a pallos, próbaidős vagyok, nem elfelejteni!! Igen, hát azt hiszem, a sorrend egyértelmű. Na de nem is szószátyárkodom, vár a tanulás.
Még nem tudjuk, hova-mikor indulunk, egyenlőre le sem szedtek bennünket. Jani alszik, fél négykor kelt, és mint írtam, borzasztóan le tudja csapolni az ember energiáját a hajnali vezetés.
Legyen kellemes a hétvégétek, pusza otthoniak!

Nincsenek megjegyzések: