2011. január 27., csütörtök

2011.01.27.

Megleptük kis családjainkat egy tegnap hajnali hazajövetellel. Úgy volt. hogy Lyon-Marseille körútra megyünk, aztán kaptunk egy utasítást, miszerint Budapest. Gondoltuk tök jó, gyorsan megjárjuk franciát, hét végére megint itthon leszünk. Aztán alaposabb olvasás után kiderült, 25.-i indulás Budapest. Gyorsan szövetkeztünk, nem áruljuk el az itthoniaknak, így nem tudnak felkészülni a jöttünkre. Tegnap fél 6-kor léptem be otthonomba. Középsőt a fürdőszobában leptem meg, sikítani akart, de csitítottam. Kicsit ébresztettem, csak nézett nagy kerek szemekkel, hogy most álmodik, vagy mi van? Óriási ölelést kaptam :-)))). Barnához is bementem, még aludt. Kérdeztem, -"Mikor akarsz kelni"? -'Hány óra van?" -"Fél hat." -'Akkor most."
Semmi felháborítóan nagy disznóólat nem találtam, nyugtáztam, nem tudom őket átverni :-)))).
Nem hittük, hogy megint 2 napra itthon hagynak bennünket, felkészültünk az esti indulásra. Reggel némi rendrakás, egy mosás, bevásárlás, ebédfőzés, ebéd után alvás, ha éjszaka dolgoznunk kell. Pont megébredtem, mikor Jani hívott:-"Ugye nem aludtál? Mert éjjel kell aludni!" Ez az! Robinával délután autósiskolában voltunk megérdeklődni a jelentkezést. 15-én kezdi a tanfolyamot.
Ma szabadfoglalkozás: tegnap tesómtól kaptam 5 zsák hungarocell darálékot, amivel a fotel-babzsákot lehet megtömni. Zsuzska varrta zsák már rég lelapult, ha ráültünk, a földön landoltunk. Ezt ma délelőtt Barnával megtömtük, csudijó eredménnyel. Felbuzdultam a sikeren, mivel ebédünk van, nem lévén más dolgom, mindjárt nekiállok szabni-varrni-tömni Robina rég áhított babzsák foteljét. Jó kis nap lesz ez is :-))))

Nincsenek megjegyzések: