2010. október 2., szombat

Tegnap és ma

Remekere kerekedett az este. Mondom én, aki imádom, ha körülöttem vannak a szeretteim, de szerintem mindenki jól érezte magát. Nem hiszem, hogy udvariasságból nem panaszkodtak :-)
Tesómék megleptek egy piros kamionos fehér bögrével, felirat: Te vagy a legjobb
Nem tudom, hogy vadászták le, de tetszik, nagyon. Kicsit még bizonyítanom kell, hogy helytálló legyen. A piros kamion, ami reális belőle.
Juditéktól egy kispárnánál kétszer nagyobb, nagypárnának fele méretű párnát kaptam, hogy legyen mire lehajtanom a fejemet.
 Jani mondta, pont méret. Nemhiába, Judit tud valamit! Már csak nekem kell rá szabnom huzatot.
Ma reggel még olvastam a kamionos naplóját ( http://logout.hu/cikkek/keres.php?suser=Gradilaci ), élvezetes olvasmány, mire átélem, már nem lesz idegen. Majd' egy év történéseit írja le, kamionos szemmel.
Gyerekeim mentek frakkot próbálni a szalagavatóra, Judittal megbeszélték, hogy ott találkoznak, persze Judit nem frakkot keres. Reggel megvilágosodtam, ott a helyem, 11-re át is gurultunk Judit "volt" munkahelyéhez. (Tudnám, miért csinálunk mindig mindent egyszerre?...) Ruhapróba megvolt, az eredmény vegyes.
Most itt várok kedvesemre (mindjárt kész a délutáni ebéd), aki remélem szunyókál még egyet a 4 órási, egynapos fuvarja előtt, és holnap hazaindul! Nevetve beszéltünk a zabszem effektusról (nálam, indulási láz), bár, ha belegondolok, nem is olyan vicces.

Nincsenek megjegyzések: