2010. október 16., szombat

2010.10.16.

Este lett, mire útnak indultunk. Ami azért jó, mert semmit nem láttam Belgiumból, Hollandiából. Belgiumot kivilágított autópályán szeltük keresztül, talán csak egy hegy megmászását tettük sötétben. Nem hittem a szememnek, lakott terület vagy fenyves erdő közepe, tök mindegy, fényárban úszik éjjel az autópálya, egy egész országon keresztül. Hajnal egyre értünk Hollandiába, aztán már nem sok mindenre emlékszem, elnyomott az álom.Reggel 7 körül Luxembourg határában ébredtem, Jani elmondása szerint Ő is aludt kétszer 2  órát, amiből én semmit nem vettem észre, sem az autó mozgatását, sem a pihenőket. Reggel helycserés alvás-ébrenlét, tanultam, míg Jani aludt, úgy vigyáztam álmát. 11-ig aludt, majd felment az irodába rövid fuvart kérni, hogy hétfőn-kedden lehetőleg itt legyünk a papírjaimat intézni. Délben a kantinban ebédeltünk kebabot, szerintem finom volt. Már ránk fért a sok hidegkaja után egy kis meleg étel. Annyit ettünk, hogy azonnal eldőltünk, jó 3 és fél órás alvás következett. Most Fradi meccs nézés van, én Veletek vagyok addig.
Még ma megrakják az autót, Amszterdamba indulunk, megint a kínlódásos éjszakai vezetés. Az a baj, hogyha én alszom, a fejem fölül lebonthatják a házat, képtelen vagyok gyorsan sokat aludni, hát még gyorsan ébredni, észnél lenni. Nem tudom, hogy lesz, ha már dolgozom, éjszakába nyúlóan vezetni. Meglehet tanulni két óra alvás után volánhoz ülni teljes figyelemmel? Na, ez még rejtély. Meg még annyi más is. De ettől izgalmas.
Legyen szép a hétvégétek, otthoniak!

Nincsenek megjegyzések: