2010. október 18., hétfő

2010.10.18.

Sikerült 3-kor felkelnünk. Althenába mentünk olyan rakományért, amihez a kamion tetejét kellett kibontani, felülről rakodáshoz. Nagy buzgón segíteni akartam Janinak, részese, lenni, hogy tudjam, hogyan kell. Úgy kizavartak a raktárból a függő daru alól, mint a sicc. Elhoztuk Luxba a vasakat, itt már nem hagytam magam. Jani kiponyvázott, segítettem az oszlopokat, spanifereket kibontani, majd visszacsomagolni, ponyvát helyére húzni, rögzíteni. A reptéren mozgattam az autót, halszálkába tolattam, na nem elsőre. Sajnos munkaszerződést ma sem írtunk, talán szerdán vagy csütörtökön. Hidegzuhanyként ért a hír, nagyon beleéltem magam, hogy holnap már dolgozhatok. Ez van.
Beckyvel tudtam beszélni az otthoniak közül, ő is panaszkodott, nem minden úgy alakul, ahogy jó lenne. Biztattam, kicsit kell még kibírni, és minden rendben lesz.
Még egy kis tévézés és alvás, hajnalban megint kelés, lejár a pihenő.
Aludjatok jól, otthoniak!

Nincsenek megjegyzések: