2010. október 18., hétfő

2010.10.17.

Rakodás után átgurultunk a telephelyre tankolni és fürdeni. Éjfél körül tudtunk elindulni. Átszeltük a kivilágított Belgiumot, Brüsszel után álltunk meg kétórás pihenőre, ami nekem reggel 7-ig tartott, Rotterdamban ébredtem. Amszterdam előtt napfelkeltét akartam vadászni, de nem várt be minket a napocska, simán előbukkant, míg mi papíroztunk a reptéren. Míg leraktak, szunyókáltunk, majd kiálltunk egy éttermi parkolóba. Na ez nagy hiba volt. Míg Jani antennát állított, én úgy gondoltam, gyártok szendvicseket. Vajas kenyér, sonka, sajt. A sajt győzött, az utolsó szeletnél lenyiszáltam a középső ujjam végét, pont azt, amit tavaly Juditnál a hungarocell nyiszázás győzött le, csak akkor hosszában, körömig, most köröm alatt keresztben, az ujjam végétől próbáltam megszabadulni. Vinnyogás, elsősegély csomag kibontás, bucigyártás. Miután megmentettük az életemet, aludtunk egy nagyot, este inkább Burger Kingben vacsoráztunk. Az kevésbé ártalmas. Este kis tévézés, majd gyors alvás, mert reggel 3-kor csörgött a telefon ébresztője.

Nincsenek megjegyzések: