2010. október 9., szombat

2010.10.08. este


Igazi, kétszer 3 sávos, kilométereken át tartó torlódás a német autópályán.


Még, amit kifelejtettem a reggeli írásból: a telephelyen történt tankolás után Jani beszaladt az irodába pályamatrica számlákat leadni. Majd visszajött a tachográf kártyámért, mert regisztrálni akarták a rendszerben, biztos, ami hótsicher. Jól is esett a nagy ijedtségre. Ugye azt tudjuk, úton nem vezethetek még, de repülőtereken mozgathatom az autót :D. Ezt is az irodában mondták.
Az jutott eszembe, hogy nyáron többen javasolták, üljek fel Jani melé egy hétre, mielőtt belevágok a vezetésbe, mert ugye cigányélet, mi van, ha nem nekem való? Most csak mosolygok, Welterék megoldották ezt ist. Vagy megszokik, vagy megszökik...Hát, nem vagyok egy szökevény típus.
A mai program: intenzív német tanulás. Még Findelben /Lux. reptere/ töltöttem le az internetről német-magyar szótárat.Jani mondja a gyakran használt mondatokat, én jegyzetelek, ha valami nem világos, megnézem a szótárban. Tök jó, csak maradjon is valami a buksimban.
Holnap otthon leszünk, remélem.

Nincsenek megjegyzések: