2010. október 8., péntek

2010.10.08. kicsit bővebben

Úgy van időm jegyzetelni, mikor nincs internet.
Mert amikor fent lehetünk a világhálón, inkább a családdal beszélünk,
mintsem naplózzunk.
Ugye a tegnapi nap: reggel 3/4 3-kor indultunk Frankfurtból,
3/4 6-kor érkeztünk Luxemburgba, nagyon gyorsan ágyba tettük magunkat,
fontos az alvás. 1/2 11-ig aludtunk, majd az irodában jelentkeztünk, ahonnan
leküldtek a telephelyre, az említett alkalmassági elbeszélgetésre, és
próbavezetésre. Kitöltöttük (közösen, mert Jani nélkül elvesznék) a jelentkezési űrlapot,
lefénymásolták az összes iratomat, csatolni kellett volna egy erkölcsi bizonyítványt is,
majd otthon pótlólag megkérem.
Problémáztak a nyelvtudás hiányán, mint azt írtam, az az érzésem, hogy mivel Jani
mitfahrerjéről van szó, kaptnuk haladékot a német nyelv elsajátítására.
Egyébként simán hazatessékeltek volna. Ami érthető, hiszen bármikor szétszedhetnek bennünket
vész esetén (betegség, másik autó felvétele stb.), és boldogulnom kell az utasítások
megértésével egyedül is. Aztán jött a tesztvezetés. Felültettek egy ugyanolyan automata
DAF-ra, mint a miénk. Rendesek voltak, mert megkérdezték, manuális vagy automata
váltóssal akarok menni? Gondoltam, azzal, amivel dolgoznom kell majd.
Luxemburg belvárosán keresztül autópályára, majd vissza. Azt mondta Christoph, tetszett
neki az útontartás, de a lendületen még lehet javítani. Hát persze, a helyismeret hiánya.
Visszaérve megkaptam az ADR felszerelésemet, aminek egyetlen oka az lehet, hogy a kísérőnek
is kell a cucc. Ettől még nagyon ne örüljünk. Beszéltek a fizetésemről, mennyivel tudnal felvenni.
Mivel már munkaidő vége felé járt (1/4 7-kor jöttünk ki a telepről), a három hónap próbaidős
munkaszerződésemet már nem írták meg.
Ez annyit tesz, még másfél hétig csak kísérő vagyok, nem vezethetek :-(, ugye papírok nélkül.
Vegyesek az érzéseim az elmúlt nappal kapcsolatban, nem vagyok sem nyugodt, sem ideges
vagy türelmetlen. Rajtam múlik.

Ma reggel hűtőkocsit kaptunk, csak pislogtam a pótcsere közben, estére Linzben kell lennünk.
Nagyon nagyon sok tanulnivalóm van még, ha gyökeret akarok ereszteni. De ezt tudtuk első pillanattól.

Nincsenek megjegyzések: