2011. február 2., szerda

Lyon-Marignane-Nice

Végigjártuk már ezt a kört, éjszaka. Akkor a tájból sem láttam semmit és a városoknak is "csak" az éjszakai fényét. Mentünk-jöttünk gond nélkül két 9 órás pihenővel. Este fél 10-kor lódultunk meg Luxból, reggel 6-kor Lyonban rampára álltunk. Várakozás, szunyóka, 10-kor már Marignane-ban voltunk.
Marignane. Kifutópálya a tengeren, naplementében
Kis tétlenkedés után kiderült, délután 4-kor rakodunk, 40 km-el arrébb másnap reggel le. Egy autópálya melletti pihenőben éjszakáztunk, reggelre az egyik üzemanyagtank nyitva volt, a földön gázolaj nyomok, de számottevő mennyiség nem hiányzott a tankból. Lehet, megzavarták a tolvajt. Rousset-ben Jani ponyvát bontott, lepakolt, száguldottunk tovább Nice felé. És itt jön az a csoda, amit ősszel éjfeketének láttam: gyönyörű zöldellő hegyek között vitt utunk egész Cannes-ig.
Parádés, hegyen épült, pálmafákkal övezett villák sora végig a tengerparton. Hát mit  mondjak? Más világ. A Nice-i reptéren délben álltunk rampára, este 9-kor járt le a pihenőnk, hogy egyvágtában jöhessünk vissza Luxba. 2200 km sutty.
Cannes  
Villeneuve-Loubet
Nice

Ma már beszéltem kis családom javával, megkaptam a német 28 db leckét neten, ma-holnap vizsgáztatjuk a kamiont, egyenlőre helyben topi. Remélem lesz időnk és kisautónk a betegbiztosítóhoz is bemenni, kiderült, Janinak lejárt a kártyája. Én még a decemberi betegácsimat intézném. Most pihi.

Nincsenek megjegyzések: