2011. február 22., kedd

Amszterdam

Hiába értünk szombat reggel Luxba, olyan mértékű késésben volt a reptér, hogy az árut csak vasárnap reggel szedték le. Nagyot pihentünk, az biztos. Délelőtt volt időnk beülni Erzsikéék fülkéjébe, majd előkerült a 3. házaspár is, együtt mentünk a kantinba ebédelni. Közben a mi autónkat megrakták azzal az amszterdami fuvarral, amivel már hajnal 2-kor útnak kellett volna indulnunk. Jani lódult meg Hollandia felé, én értem a reptérre, ott 4 és fél órán keresztül szedegették a dobozokat. A legjobb éjszakai vezetéseket még mindig Belgiumban, Hollandiában élem meg. Azt már írtam, végestelen végig kivilágított autópályákon visz utunk. Csöppet sem bántam. Ráadásul a holland oldalon 80-as korlátozásunk van, hát ezt sem bántam. A reptér előtt bundás útra tértem, eddig nem is figyeltem, hogy a lámpák előtt forgalomérzékelő van az aszfaltba ültetve, ahogy közelítek a néptelen úton, már vált is zöldre.
Kiálltunk egy parkolóba, átaludtuk a délelőttöt. Nem vagyunk egyedül, még vagy 5-8 Welteres pihenget, utasításra várva. A miénk hamar meg is jött: este Düsseldorfban rakodunk, Findelben már vár az elkészített pótkocsi, gyors csere után után nyargalhatunk is tovább Párizs felé.
Düsseldorfig hoztam az autót,apa megint bevitt a dzsindzsásba, egy kijáróval hamarabb kiküldött az autópályáról, tökön-babon-városon keresztül jutottunk el a felrakóra. Edzésnek nem rossz, szokom a keskeny utakat, szűkre szabott kereszteződéseket. Ha felérünk Luxba, annyi időm lesz csak, hogy felteszem az írást a blogba és ránézek a kijavított német házijaimra.
Még 2 adat gyorsan:  mai nappal kezdem az 5. hónapot  kamionos életemben. Eddig 70.000 km van mögöttünk, mióta párban vagyunk.
Remélem otthon minden rendben Veletek Barátaim! Pusza nektek!

Nincsenek megjegyzések: