2010. december 4., szombat

2010.12.01.

Kedden délben indultunk el a nagy útra. Szólt a francia, hogy készen vagyunk, zárjunk. Benéztünk a raktérbe, üres! Mondta: nem, nem. Meresztettük a szemünket, és tényleg volt egy kis csomagocska. Bakker 5 kg -nem tévedés! 5 kg áruval indultunk Portugáliába. Hogy ez kinek éri meg? Négy és félben Párizsig hoztam az autót, onnan Jani tovább. Mivel két műszakot kellett egyben lenyomni, és be is esteledett, nem nézelődtem, hosszában rákészültem az éjszakai vezetésre. Beprogramoztam magam, hogy egy fél órával hamarabb felkeljek a kezdés előtt. Éjjel nyugodt pályán jöttem Bordeaux felé, el-el kaptam egy-egy 20 perces hózáport, de csak ijesztgetett, az úton sem maradt meg. Hajnal 3-kor én befejeztem a munkát, akkor már a fáradtság nyomott el. Reggel spanyol hegyek között ébredtem, szakadó esőben. Változatos a táj, a sok alagúttal a horvát utazás élményeihez tudnám hasonlítani. Délelőtt 10-kor aztán leparkoltunk a kötelező 9 órás pihenőt kivenni. Éjjel utazunk megint, érünk át Portugáliába, nehogy lássunk valamit is a tájból.

Nincsenek megjegyzések: