2010. december 26., vasárnap

2010.12.25.

Ami a mai nap élményeihez feltétlenül hozzátartozik és még talán előrébb is való, mint ami velem történik:
Minden évben karácsonykor nálunk szerveződtünk össze a családi ebédre vagy vacsorára apámmal, testvéremmel. Az idén nem hívhattam senkit, tudván, hogy dolgozni fogok...Az én drága gyerekeim pedig ragaszkodtak az évek óta berögzött szokáshoz, összekürtölték mára a családot, papa, bátyám a 3 gyerekkel, Jolly, Eszti, Lackó, ...kajával, sütivel várták a.vendégeket. Nem sokat beszéltem ma a lányommal, de amilyen hévvel mesélte, biztos vagyok benne, hogy nagyon jól érezte magát mindenki, testvéremtől dícséretet kaptak, hogy ügyesen készültek és  jó vendéglátók. Hát, meg kell valljam, nagyon büszke vagyok rájuk!  NAGYON-NAGYON-NAGYON!!!!!

Nincsenek megjegyzések: