2010. november 30., kedd

2010.11.29.

Előkerül az áru a kamion gyomrából
Az angliai út után nem sokat pihenhettünk, vasárnap délután 2-kor indultunk Stuttgartba, mellékelt Porschét szállítottuk. Ott éjszakáztunk, mivel vasárnap este nem dolgozik a reptér, csak ma reggel tudtunk lerakni. Reggelre látványos mennyiségű hóra ébredtünk (ismét), a havazás azóta sem állt el. Ahogy megváltunk a kisautótól, megkértem Janit, még a reptéren a szűz hóban hadd gyakorlatozzak kicsit, tudjam, hogy viselkedik alattam az autó. De nekiindulni a városi káosznak nem mertem, volt is felfordulás az utakon. Innen irány Bahlingen, a motyót Frankfurtba kellett hozni, itt már rakják is a visszafuvart Luxemburgba. Én délután gépészkedtem, mondhatni tempósan. A havazás egy pillanatra sem állt el, de megmaradni sem volt ideje az autópályán. A reptér kapujában Jani visszaült a volánhoz, egyrészt a rampázás miatt, másrészt itt annyira nem takarítanak, mint a főutakon.
Jelen utasítás szerint holnap Lisszabonba indulunk, majd' egy hétig távol leszünk. Délután beszéltem a lányommal is, hogy sajnos nem érünk haza a szalagavatójára, bármennyire is szerettem volna őt látni bálozni. Azt is tudom, hogy a videófelvételek, fényképek nem fognak kárpótolni, erről az élményről csúfosan lemaradok. És nem lesz legközelebb.
Kívánom Rebeka, hogy TI legyetek a legszebb és legboldogabb pár az ünnepségen! 

Nincsenek megjegyzések: