2010. december 4., szombat

2010.12.04.

Madrid előtt álltunk meg, gondolván az alamíniumgyárnál úgysem tudunk megállni, és igazunk is lett. Korán keltünk, 8-kor már ott voltunk, akkor kezdték csomagolni a szelvényeket. Mivel siettünk volna "haza",  fél 2-kor el is tudtunk indulni. Madrid rettentő csúnya város. Egy holdbéli táj, sziklás, kavicsos, földes, növénytelen környezetben óriási város, egyen rozsdabarna társasházak zsúfolásig, az egész nem ért annyit, hogy bekapcsoljam a fényképezőgépet. Ez a péntek egyébként is a szivatás napja volt. Mivel 3600 km-en túl voltunk, meg kellett keresni a kijelölt benzinkutat, ahol UTA kártyával tudtunk fizetni. Megtaláltuk, miután elhaladtunk mellette, visszafordulás, szédelgés, tankolás. 4 óra volt, mire kikeveredtünk a városból. Csak mert siettünk.
Madrid után megváltozott a táj

A holdbéli tájnak egycsapásra vége lett, hósipkás hegyek között vitt tovább az utunk. Tapostam a gázt, mert még az első műszakon sem voltunk túl. Aztán megálltak az autók a pályán, lépésben cammogtunk kilométereken át, a végén kiderült, bójázzák az utat, az tartotta fel a forgalmat. Már nagyon mérges voltam, mert siettünk. Olyan frankón kiszámoltuk, hogy akár szombat délután Luxemburgban lehetünk, és már 6 órás késében voltunk.

Még kétszer váltottunk,  csillagos égbolt alatt, -5 fokban haladtunk. Aggódva figyeltem az eget, mert egy kiadós havazás nagyon nem hiányzott volna. Ma reggel 6-kor álltam meg kivenni a 9 órát, délben keltem, lányomra gondoltam, aki már nagyon szép (és izgatott) lehet. Párizstól 150 km-re lejjebb vagyunk, most még azért is sietnünk kell, mert este 10-től stop van, el kell hagynunk az országot. Fürödtünk, ettünk, és 3-kor nekifutunk a maradéknak, hogy holnap végre Budapest felé fordíthassuk a kamion elejét.
6-ig jöttem, Párizs után jobbnak láttam átadni a kormányt, de milyen jól tettem. Már nem havazott, de nem is takarították az autópályákat. Én nem értem volna el a határt, Jani 10-kor Loudelansban volt. 4600 km van mögöttünk.
Még várom a családomat skype-on élménybeszámolóra. Holnap indulunk haza!!!

Nincsenek megjegyzések: