2010. december 21., kedd

Szeretteim!

Vasárnap éjjel indultunk az újabb kalandok felé. A két napos mínusz 10 fokos hidegben az autónk kicsit megmakacsolta magát, elfolyt a hűtővíz álló helyzetben, az önindító szikrákat szórt, nem akart indítani, az alapjárat hörögve tiltakozott a hideg ellen. Kis babusgatás után aztán helyre jött a lelke, szót fogadott, nem ijesztgetett bennünket azóta sem. Az utunk hol havazásos, útlezárásos, hol tiszta száraz autópályán haladós volt. Már nem félek a hótól, viszont a letakarított autópályán hirtelen jégbordán úgy ugrottam le gázról, fékről, buburól, ott a zabszem a fenekemben volt. Talán kétszer 100-250 méteres szakaszon találkoztam ilyennel, de amikor megláttam, megijedtem, mert nem tudtam előre, meddig fogok gurulni rajta.
Éjjel értünk Luxemburgba, szakadó hóban oldalrakodtunk, aludtunk nagyot, ma melegebb tájakra, Marseille-be indulunk. Körbeküldtem virtuális csókjaimat a családomnak.
Ha nem találkoznánk addig, mindenkinek kellemes készülődést, békés ünnepet kívánunk!!

Nincsenek megjegyzések: