2010. december 26., vasárnap

2010.12.24.

Párizs a szerelmesek városa? Kívántam valaha, hogy Párizsban akarok karácsonyozni? Nem emlékszem ilyesmire... Ma hajnalban vastag jégen csúszkálva indultunk tankolni, majd célba vettük Párizst. Az autópálya már tiszta volt, nekem még sürgősen be kellett pótolnom az alváshiányt, amíg át nem vettem a kormányt, hatalmas hóesésre ébredtem. Klassz, gondoltam, mielőtt átültem. A havazás alábbhagyott, itt-ott hóátfúváson kellett áthajtanom, Jani segített, majd a Párizst elkerülő 104-esen már javában mahjongozott. Engem már az idegesített, hogy nem figyel, nem szól rám, nem igazít. Hadd szokjam, ha már egyedül meg kell oldjam. Megérkeztünk, átadtam a volánt, mert a rampáraállás még begyakorlás előtt áll. Küldtek egyik rampáról a másikra, mire is placcon targoncával szedték le a négy palettát. Szétküldtem a karácsonyi jókívánságaimat, kivéve a családomat, remélve, hogy este skype-on úgyis beszélünk. Bejelentkeztünk, hogy üres az autó, indulnánk vissza. Hát nem úgy van az! Holnap délután itt rakodunk, Belgiumba visszük az árut. Na hol karácsonyozunk? Reptéren. Míg nyitva a kantin, a kellő mennyiségű sört beszereztük, sült pulykát az asztalon, ajándékokat a fa alatt nem találtunk :-( Antenna feltesz, nézzük az ótvar magyar adók nyújtotta kínálatot. Remélem, mindenki más ott van, ahol szeretne.

Nincsenek megjegyzések: