2010. november 13., szombat

2010.11.13.

Ma elküldtem első kétleckés házi feladatomat az ELO-nak! Neki veselkedhetek a következő két leckének.
Tegnap éjjel szél és esőviharban jöttünk visszafelé, az ablaktörlő 3. fokozatban seperte a vizet. Izgalmas volt, hol 70, hol 80-as tempóban az úton tartani az autót. Már nem féltem, igyekeztem magam eldönteni a biztonságos tempót. Ma éjjel megint külön szednek bennünket, Hahn az útirány. A szél nem csitul, bár most pont nem esik, hát, biztos izgalmas lesz. Irigykedve hallgatom az otthoni tavasz híreit. Élvezzétek helyettem is!!!

 Ilyet sem láttam még: le van akasztva a pót és a kötőelem tartja össze a húzóval. Hogy hogyan kanyarodnak vele??? Rejtély.

1 megjegyzés:

Mártus írta...

Egyik régi vágyam, hogy efféle túlsúlyos, túlméretes szerelvényt vezethessek. Nagyon izgalmas lehet. (Na meg még kompot és utasszállító repülőgépet sem vezettem még...:)...)