2010. november 23., kedd

2010.11.23.

Szombaton délután 3-ra értünk haza, családom nagyobbik része szétszéledt, így a fürdőszobát választottam a welness hétvége első pihenőhelyének. Vasárnap délelőtt már teljes volt a létszám, nagy sütés-főzés-rendrakásból mindenki kivette a részét,...este tesómékkal Jolán napot ünnepeltünk és a munkaviszonyom első hónapját, később Judit is csatlakozott hozzánk. Hétfőn délben indultunk Olaszországba. Jani indult, elég cudar az M0, az M1 is, rám megint estére került a sor. A céltól másfél órára megálltunk, éjjel nincs senki a gyárban /valami elektronikai motyó/, így aludni is tudtunk. Osztrákban már fenyegetőzött Jani a hóval, aztán ahogy közeledtünk a határ és az Alpok felé, már kezdtem hinni.

 Vágtázunk a Brenner hágón
Kolléga tuti nem ért fel a hágón

Mire elértük az olasz határt, szakadó hóesésben közlekedtünk. Igyekeztem sűrűn kattintgatni, aztán nem győztem válogatni a gyönyörű képekből. Reggel 9 körül megraktak minket, egyvágtában jöttünk is vissza Luxemburgba.
 Kis téli feeling a szobátokba :-)












  Innsbruchig visszahozta Jani az autót, addigra kisütött a nap, a havazásnak csak nyomai maradtak.













Én a német szakaszon jöttem, már München közelében sűrű sötét szürkeségből ránkszakadt az ég, lévén +1 fok, hó formájában.

 Stuttgart előtt van egy kedvencem, 6%-os szerpentin kanyarog le a hegytetőről. Ma letekintve ezt láttuk.








Két és fél órát autóztam így, mire Jani felkelt Stuttgart közelében természetesen a havazás elállt. Ilyen az én formám. Stuttgarttól Jani csapott a lovak közé ismét, etse 10 után már a luxi reptéren voltunk. Klassz volt ez a nap is.

Nincsenek megjegyzések: