2011. július 31., vasárnap

"Későn" olvastam, de nem maradtam le semmiről XD

Heti horoszkóp - Kos

Semmi és senki ne akadályozzon meg abban, hogy belekezdj egy régen dédelgetett ötlet megvalósításába, hisz most minden esélyed és lehetőséged megvan arra, hogy ezt sikerre is vidd. Különösen az esetben, ha munkahelyváltáson, másodálláson, netán saját vállalkozás beindításán töröd a fejed. Ha anyagiakkal összefüggésben is döntened kell, ne halogasd, most biztos, hogy nem fogsz rosszul választani.

Tipp: Lehetnek irigyeid, akik megpróbálnak lebeszélni vagy eltéríteni célodtól, ne hagyd magad

_______________________________________________

Idejét nem tudom, mikor olvastam utoljára horoszkópot (a szkeptikusok nyugodtan mosolyogjanak), ha ezt a hét elején már megtettem volna, talán nem mérlegelek és izgulok annyit (fölöslegesen). Ezzel a pár sorral ismét, mintha tükörbe néztem volna, csak az utolsó sor sántít kicsit. Meg szeretném köszönni mindenkinek, aki drukkolt és bátorított, és meg sem próbált lebeszélni az autó cseréről.

Péntekem egész nap futkosással telt, pedig ha valaki, én nem szeretek sietni, mert nem akarok az életemen végig rohanni. Rengeteg elintézni valóm volt, süti rendelés a délutáni Judit-partyra, gumishoz szaladtam, a Hondán még a téli gumik voltak, vittem a nyáriakat is, de végül mind a kukában kötött ki (7. éve már biztos használtam azokat).
A fölösleges kör után német óra, majd termés követ vettem a kertbe lépegetőnek, amivel már nem az új autót akartam koszolni. Itthon Barnát megkértem, az elképzelésemnek megfelelően kezdje el lerakni, amíg nedves a föld, könnyű vele dolgozni. Közben Robina és Marci kitakarította a kicsi pirosat, csak egy porszívózás-kipakolás, hogy kulturált belsővel adjam le.
Fél 5-re kellett mennem az autó kereskedésbe, de előtte még benéztem az érdi Aldiba, kedves ismerősömnek scenner beszerzést ígértem. Robináékat odafelé kiraktam a Béke téren.
Az autó átadás gyorsan lezajlott, beültem a kis autóba és olyan érzésem volt, mintha kézigránátot nyeltem volna. Bénáztam sokat, míg "ismerkedtem" az autóval. Lányomékat ugyanott felvettem, együtt mentünk a cukiba a sütikért. Onnan a virágoshoz kanyarodtunk, ahol letámadtam a virág kötőt, hogy masnizott-e már autót? Még nem, de gyors ötletelés és kivitelezés után végre hazaértünk.
Jani már várt itthon, Barnával elmentek egy próbakörre, míg én összekészültem az esti Judit köszöntésre.
Robina szivárvány-tortája
Robina volt a sofőrünk, hiszen koccintani mentünk. Esküvői-készülődés-beszélgetés után Rebeka jött értünk, itthon tortázással ünnepeltük az új autónkat.

A fárasztó nap után szombaton Jani szüleinél volt egész napos családi összejövetel. Bogrács-pörkölt és minden földi finomság. Tele hassal már a kávé sem hatott, majdnem elaludtam a széken, mire bezavartak lefeküdni. Kellemetlen vagy sem, 2 órát aludtam vendégségben.
Este még apumnak bemutattam az új "családtagot", mentünk egy kört a városban. Olyan aranyos, ahogy örül az örömömnek. Bármi őrült ötlettel állok elő, ő mindig támogat (akkor is, ha látja, hogy fejjel rohanok a falnak). Hálás vagyok, hogy Ő az Apukám!

Nincsenek megjegyzések: