2011. július 21., csütörtök

..és vissza

Ma reggel kaptuk meg az utasítást, üresen Marseille, szerdán ott rakodunk reggel és este, mielőtt visszaindullnánk Findelbe. Jani indult hazafelé ugyanazon a tereléses, hullámvasutas, kopár vidéken (Mártinak üzeni: IGENIS UNCSI!)
Talán csak egy kerékpározó zavarta meg a látvány egyhangúságát, aki az autópálya leállósávjában igyekezett valahova. Döbbenet, nem?
Már én hajtottam a lovakat, amikor szóltam Janinak: "Nézd, azok nem felhők!" Erdőtűz volt, nem kicsi, óriási szélviharban könnyen terjedhetett. Olyan állandó oldalszelünk volt, hogy nem csak a ponyva homorított, de még a pótkocsi szerkezet is görbült.
Onnantól szemből csak tűzoltókat láttunk, de addigra már több száz kilométerre vitte a szél a vastag füstfelhőt.
Francia határ előtt Figueresben megálltunk tankolni, némi élelmet vettünk magunkhoz. Onnan még 5 óra Marseille, valamikor 11 után érünk csak oda. Reggel 11-kor jár le a pihenőnk, a holnapi második felrakónk este 8 óra. Ha ekörül el is tudunk indulni, jó eséllyel csütörtökön reggel Luxemburgban lehetünk. Hujj, de izgalmas! Azért még fogok aludni ma éjszaka :-))



2011.07.21.

Reggeli felrakónk után átálltunk Marignane-ba, átunatkoztuk a napot, esti 8 órás felrakóból 10 óra lett. Sebaj. Belerepültem az éjszakába, Lyonnál adtam át a kormányt Janinak. Onnantól rákezdett az eső is, 7-kor visszaültem a volán mögé és már napsütésben gurultam be Luxemburgba. A határon csörgött a telefon: feltétlen keressem fel Herr Struppot. Feltétlen, hiszen ma van az utolsó munkanapom....

Nincsenek megjegyzések: