2011. június 2., csütörtök

Érdemes volt haza jönni

Csodálatos dolog történt itthon tartózkodásom alatt. Megszokásból, mert az internet lett a legközvetlenebb kapcsolatom a barátaimmal, felkúsztam Facebookra, és régi battai képeket nézegettem. Kerestem, hátha apuméi is köztük vannak. Eleinte az erőmű , majd a BMK felkért fotósa volt "gyerekkoromban". A fürdőszobánk volt a sötét-szoba, kis vörös fénnyel, mosdóban, annak szélén az előhívó- fixáló folyadékok, a kádon a gyúródeszkán az óriás kapszula előhívó gép. A fregolira csipeszelve száradtak a negatívok és az elkészült képek. És apum nagyon mérges volt, ha rányitottunk film előhívás közben :-)))
Ma délelőtt átszaladtam hozzá, elővetettem vele az összes régi képet. Órákig válogattunk, igyekeztem a gyöngyszemeket kicsipegetni a rengetegből, majd felrakosgattam a közösségi oldalra. Hihetetlen érzés örömet okozni másoknak, még ismeretlenül is. Emberkéknek emlék képek jönnek elő, felfedezik a múltjukat. Már érdemes volt haza jönni.
Holnap megyünk vissza, a Városi Könyvtárnak ígértem további képeket, remélem hamarosan újra haza jöhetünk, és akkor már minden városi képet elhozhatok aputól. Vitray Tamás Ön/jelölt vetélkedője a Műv. Házban zajlott, főterünkön még Máté Péter is fellépett. Régen azért jó volt, mozgalmas élet volt Battán.

Nincsenek megjegyzések: