2011. június 18., szombat

2011.06.18.

Sziasztok! Van már egy hete is, hogy nem írtam. Kedden reggel, miután hazaértünk, Beckyvel bevásároltunk, intéztem a kerti fatárolót, amit szerdán csoda szépre építettek a kertben. Húzós volt, mert megint nem tudtuk, mikor-merre indulunk és mennyi "szabadidőt" oszthatok még be. Koppra végeztek az asztalosok, mikor délután 2-kor elindultunk Ferihegyre. Irány: Bor - Bad Hersfeld. Bécs túl feléig vittem az autót, este Jani a prágai bundás szakaszon, majd a maradék autópálya megint rám maradt. Hajnalban értünk Borba, cégen kívül éjszakáztunk, délben felvettük az árut, meglódultam Bad Hersfeld felé. 4 óra vezetés után Jani kergette a lovakat, nagyon jó időt futottunk, 5 órakor bejelentkeztünk a lerakón. 8 órási terminünk volt, amit meg is várattak velünk. Közben érdeklődtem a diszpécsereknél, "ha üresek leszünk, hogyan tovább"? Hívtak is, "üresen vissza Budapest"! Én csodálkozva visszakérdeztem: "üresen Budapest"? Meglepődésem eredménye: fél óra múlva hívtak, hogy "Na jó, akkor csináljunk pihenőt, másnap lóduljunk meg Nürnberg-Frankfurt-Findel fuvarra". Kellett nekem érdeklődni!
Időben bejelentkeztünk a nürnbergi felrakón, két órát itt is várattak minket, mire megkezdték a rakodást. Beesteledett, csúnya vihar felhők gyülekeztek, mikor útnak indultam. A 3-as autópálya végig fel van túrva, terelésből terelésbe szédelegnek az autósok. Nincs is jobb este felhőszakadásban, láthatatlan sávokban, bujkáló kisautók mellett hajtani. A támfalas szakaszokon középre tettem a kamiont, igyekeztem 80-85-el senkit sem feltartani, inkább, mint bárkit is odapasszírozni a betonfalhoz. Ahol normális szélesség és 20 centis szegély-aszfalt volt, ott behúzódtam a sávomba, hadd menjenek a sietősek. Frankfurt előtt 45-50 km-el szűnt meg az építkezés, Jani onnantól tudott valamicskét pihenni. Érdekes, Ő lassulásra, fékezésekre riad fel, én meg a repülésekre, amikor lejtőn elengedi az autót.
Frankfurtban csak vámoltatni álltunk meg, innen hajnal 1-kor Jani indult neki a bundásnak. Findelben csak annyira ébredtem meg, hogy felmásszak a felső ágyra, emlékezet kiesés a rampára állásról. Reggel arra keltem, hogy már a homlokfalig jár a targonca a kofferben. Most várjuk, hogy megtömjék bécsi áruval a kamion gyomrát, és indulunk haza!
Mindeközben otthon a lányok az érettségiken vannak túl, fiam a vizsgaidőszakon. Robina 100%-os föci szóbelizett, óriási dicsérettel pecsételve a tanártól! Kis geológus-csillagász tanonc .-))
Újra szervezzük a július végi-augusztus eleji szabadságunkat, mert Hahnból csak kedden-szombaton van repülő járat Budapestre, így lemaradnánk a barátnőm esküvőjéről, amit mi is sajnálnánk, hát még Ő! Belgium Charleroi-ról minden nap van repcsi, hétfőtől vasárnapig van kiírva a szabink, a szombati lagzin pedig igenis ott a helyünk! Izgi, remélem összejön!!!!

Nincsenek megjegyzések: