2011. március 27., vasárnap

Itthon

Csütörtökön délután hazafelé vettük az irányt: Graz a lerakó péntek reggel, majd a palettákat Bécsben hagytuk. Két Minit hoztunk. Jöttek értünk, gyerekekkel együtt értünk haza.
Emlék oktatómtól...Levizsgáztam...sírva nevettem
Legkisebb királylányt elkísértem szombat reggel rutin órára, nekem nagyon tetszett. Próbáltam csöndben maradni a hátsó ülésen, de az Oktatónk csak nem hagyott kérdések nélkül. Lánykám még bejött a városba a következő nebulóért, én tele voltam dícsérettel, ő egy kicsit méltatlankodott, hogy az Oktató túl sokat kalimpált a pedálokon.
Meglátogattam Apumat, Juditot, siettem haza, mert szülinapot ültünk. A család legifjabb pilótája 17 éves lett!
Este még kinyomtattuk a beszálló kártyáinkat jövő hét szombati haza jövetelünkhöz. 
Reggeli izgalom, vajon meddig szól a pihenőnk? Éjfélkor kell indulnunk Bécsből Nürnberg irányába! Ezaz! Még egy bevásárlás, főzőcske mindenkivel... pihi délután. Szövögetjük a terveket szabira :-)
Legyetek nagyon jók!!!!

Nincsenek megjegyzések: