2011. március 17., csütörtök

2011.03.17.

Nyugodt volt az otthonlét, apumra szántam kis időt, a javát a gyerekeimmel töltöttem. Szerdán még otthon ért a jó hír, hogy Robina levizsgázott kreszből! Délben indultunk vissza Bécsből, Ansfeld-Linz felrakóval nyargaltunk Luxemburgba. Átaludtam a délutánt, hiába, az otthonlét sem a pihenésről szól. Este aztán volán mögé ültem, Hohenlohe-ig hoztam az autót. Apa ért hajnalban a reptérre, 3 óra alatt leszedték az árut. Közben megbeszélte az irodában, hogy az állófűtés még mindig nem jó a kamionban, mehettünk szervizbe. Harmadik nekifutásra sikerült (?) működőképessé tenni a kályhát,  nem áll le és nem okádja a füstöt. Azért még hűvösek az éjszakák, na! Ha már ott voltunk és túlléptük a szerviz intervallumot, megcsinálták a kötelező szervizt is. Nem azért, de a munka végeztével minden szerszámot úgy pakolt el a szerelő, hogy áttörölgette ronggyal, pedig jött a következő olajcsere. Csak mondom...
Éjfélkor indulunk a következő kaland felé.

Beckytől kaptam ma meglepit:

Tablókép
Szavak nélkül.....

Nincsenek megjegyzések: