2011. március 23., szerda

Hazaút Hollandiából

Mire visszaértünk az étteremből, ahol netet fogtunk, már tudtuk az új feladatot. Venlo mellőli kisvárosban (Lomm) vettünk fel egy ládát. Akkora volt, hogy az oldaltámaszt már nem tudtuk visszaakasztani a vázhoz, spaniferrel fogattuk le a ládát, oldalponyvával meg a libegő oszlopot.
Lomm
A kisváros, Lomm: gyönyörűen rendezett porták, kerítés csak a póniknak, lovaknak, libáknak, hogy ne kószáljanak el. Értékeiket nemhogy magas kőkerítéssel, de még csak alacsony sövényekkel sem védik itt az emberek. A csatorna rendszer adott, ami egész Hollandiát átszövi. Itt-ott elszórtan már virágzanak a fák, mindenütt zöldellik a vetés, legelő. Bringa a fő járgány, természetesen nem láttam olyan főutat, ami mellett ne lenne kiépítve a bicajút. Srácok suliból tekertek hazafelé, vagy a közeli folyóhoz, homokbányához "bandázni". Mint mi régen, amit a mi gyerekeink már nem nagyon ismernek. Klassz, na. Jani szerint később még jobban elájulok a látványon, mikor már nem csak a sátrak alatt, hanem a kertekben, kertészetekben nyílnak majd a híres holland virágok.
Dugóban Hollandiában

Az első parkolóban Jani átadta az "irányítást", néhány dugón, pályaépítésen áthoztam az autót belga határon, német autópályán. Az 51-es, bundás út előtt kiálltam egy parkolóba, újra cseréltünk. Jani úgy tervezte, hogy végighozom az autót, én gyáva nyúl meg megfutamodtam a feladat elől. Már esteledett, még jobban zrikáztam volna, és csak feltartottam volna a forgalmat. Így is volt 10 km-nyi bundás utam, igyekeztem 75-80-al hajtani a gépet, mögöttem kocsioszlop :-))) Még világosban!

Közben leánykám hívott, túl van az első rutin órán. Drága Oktatóm vette szárnyai alá őt is, megtanította elindulni, váltani, tolatni, körbe-körbe járni a rutinpályán. Majd óra végeztével haza vihette magát a lányom! Mikor mesélte, még mindig remeghetett a lába! De legalább élménye volt, nem kudarca!! Csak így tovább, Csa!

Itt Findelben most lerakásra várunk, már vacsiztunk a kantinban, még nem tudjuk az új feladatot. /Budapest, Budapest, Budapest :-))) / Jó éjt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: