2011. március 20., vasárnap

2011.03.20.

Nem tudom, mi van velem, de az elmúlt 2 napot gyakorlatilag átaludtam. Szerviz utáni délutánt, éjszakát Reggel indultunk Münster felé, Kölnig aludtam. Köln-Münster távot levezettem, Hannoverig újabb filmszakadás.
Hannover reptér
Hannover-Münster-Köln gyarapította a vezetési időmet, onnan Jani ért Findelbe, én arra keltem reggel, hogy leállunk a rampáról. Szombat délelőtt Erzsiék megtaláltak minket, együtt ebédeltünk, majd: alvás. Erzsike is panaszkodik, hogy iszonyú álomkór lett úrrá rajta is. Este én látogattam meg őket, Anikóék is ott vendégeskedtek. Nekünk hajnali 2 órási rakodásunk volt kiírva, még este rátoltunk a kapura, próbáltunk még egy kicsit aludni :-))) Reggel 6-kor jött a Luxaires zárni az autónkat. Indulunk Linz-Bécs felé, ha lesznek papírok. Előtte telephelyen tankolás, fürdés. Jövő hét végén hazamegyünk kipakolni az autóból, és két hét múlva már a szabinkat fogjuk otthon tölteni!
Dokihoz már kért a lányom időpontot, december óta nem voltam kontrollon. Ejnye! De mindig rendelési időn kívül értünk haza. Tervezek még fodrászt, kozmetikust, barátnőmnél masszázst, egy jó dumapartival. Mártust sem hagyom ki semmiképp.  Gyermekem megforgatta a szobáinkat, a nagyja átpakolással megvár. Lehet, kevés is lesz a két hét, de tartalmas, az biztos.
Legyetek vidámak, otthoniak!

1 megjegyzés:

Feri Oltyán írta...

Lehetséges az álomkór, a front következménye...?
Vagy éppen most kezd a szervezeted telítődni?
Az időjárásjelzézek véget az uton is, meg egyébbként is vigyázz magadra, magatokra!!