2011. augusztus 28., vasárnap

Weekend

Nem, hogy rendőr papír massé, de láthattátok a Híradóban, hogy már papír rendőr autó is vigyázza a rendet a 4-es főúton! Királyok vagyunk, nem? Bátran menj és kérj tőle segítséget! :-)
Csütörtökön egész jó forgalmi viszonyok között autóztam lefelé, és csodák csodája korán vissza is raktak minket pénteken, fél 3-kor már Jani haza felé irányította a kamiont. Némi araszolás Bánffyhunyad előtt, azt hittük, baleset van a hegyekben. De nem, csak rendőrök irányították a forgalmat, ezért több kilométeres torlódás vesztegelt az úton. Klassz, mint itthon. A határon csodával határos módon percek alatt átjutottunk, minden fennakadás nélkül. A kisautós határátlépésnél viszont hosszú sorok kígyóztak.
Jani a 3-as felé tanácsolt, mivel megint határidős, két lerakós árunk volt. Furcsa volt az unalmas autópálya, de végül igaza lett, 4 órás menetidővel álltam meg Ferihegyen. Silviáék a 4-esen jöttek, ők torlódásból torlódásban haladtak csak.
Hajnal 2-kor toppantam haza, gyors, pihentető alvás után bevásárlás, főzés: délutánra Balatont terveztünk a lányommal. A riasztó közlekedési hírek és időjárás előrejelzés ellenére útnak indultunk némi virág beszerzés után. Az M7-es kiváló volt, Siófok után átadtam a kormányt lányomnak.  Első aggályaim után büszkeség töltött el, hiszen pár száz kilométeres jogsival este hazáig hozta az autót. Nagyon ügyes csajszi! (Ő is!)
Sellő vagyok! Sellő vagyok!
Anyum sírját rendbe tettük, majd irány a Balcsi-part! Ez a pár órás weekend annyira feltöltött, hogy este itthon pörögtem, mint a motolla, alig lehetett ágyba zavarni. Ma reggel kicsit kertészkedem, mielőtt Robinával reikire megyünk.

Nincsenek megjegyzések: