2011. augusztus 25., csütörtök

Valahogy sosem unalmas

Szokásos kör: kedden délelőtt indultunk, előtte még Ferihegyen egyeztettünk egy német házaspárral, akik először jöttek kedvenc kanyarunkra, merre, mit, hol érdemes, mire figyeljenek. Mi 11-kor elindultunk, ők délután 2-kor (hiába az instrukció, Karcag után vettek egy jobbost,  maradva a 4-esen, pedig onnan a 42-es visz Ártánd felé). Szokásos megváratás után leszedtek minket, akkor még sehol sem voltak Silviáék, de reggel már együtt ébredtünk. Hááát, nem voltak elragadtatva az úttól. Nem értem, pedig tök izgi. Teljesen elhagytam az energiaitalt, ebben a három órás utazásban sosem jön álom a szememre, mindegy hajnal hány óra van. Jani azt mondta, a 4-esen lehet igazán megtanulni vezetni! Hát én már nagyon élvezem. Bár ma éjjel egy csökött agyú nem is tudom, oktatást tartott? Még Cegléd előtt utolértem, 70-el cammogottt. Türelmesen kivártam az állandó szembe forgalom miatt, a kétsávoson elhúztam mellette. Valamiért megszívhatta magát, mert a tető előtt vissza előzött, újra 70-es tempó. Ha rávillantottam, satuféket is nyomott. Csak nem lódult meg. Folyton jöttek szemből, amikor meg nem, rágyorsítottam, mire ő is rögtön tudott 100-al menni. De ahogy szemből fények jelezték a forgalmat, vissza lassított 70-re. Mit élvez az ilyen csökött agyú? Nem vagyok egy agresszív típus, de a Holdig tudtam volna rúgni. Így is 3 óra 00 perccel állítottam le az autót, hát még, ha nem tart fel az utolsó 40 km-en?...
Mind ettől függetlenül imádom a 4-est!
Más: Kenderesen (vagy Bárándon, most nem akarok hülyeséget mondani, de holnap pontosítok), rendőr papír massé fotózza a közlekedőket! Nem hittem a szememnek! Az Üvegtigris valós alapokon nyugszik! Tényleg van (jelző nélkül, pedig de kimondanám!!) ember, aki papír rendőrt állít az út szélére! Mi még oké, nevetünk rajta, hisz tudjuk az eredetét. De egy külföldi? Mit gondol rólunk?
Azt, hogy hülyének nézik az embereket. Igazság tartalom.....?

Nincsenek megjegyzések: