2011. augusztus 20., szombat

Mérgelődéssel teli 2 nap

Csütörtök délelőtti indulással estére lent is voltunk, már várakozással kezdődött a kiruccanás. Volt valami céges buli a fövenyen (mire fel senki nem dolgozott?), végignéztük a székek elpakolását, majd maradék erejüket összeszedve kicuccolták a kofferünket.
Reggel 9-kor átállítottak bennünket az export oldalra (mint utóbb kiderült, folytatódott a füvön a zenés-táncos mulatság, csak mi az épület háta mögé kerültünk és az egészből nem észrevételeztünk semmit) és délután 5-kor rakták meg az autónkat.
Közben utasítás Budapestről, hogy két lerakónk lesz, az áru egy része annyira sürgős, hogy rögtön a reptérre vigyük, míg a másik részét Vecsésre, raktárba.
Jani már sejtette, hogy cumivégre kerülünk, nem lesz gyors lerakás.
Fél 6-os indulással végezzünk Vecsésen is 2-ig! Tudunk rövidebb utat? Persze, max. ha gólyákat kötünk a kamion elé.
Jani is csapkodta a lovakat, én is toltam a 4-esen, ahogy csak tudtam. Péntek este lévén volt jó néhány szédelgő turista az úton, aki a szolnoki kerülőn a kereszteződés közepén nyomott satuféket és kezdte nézegetni a térképet. Fel is, le is volt forgalom bőven, kétsávoson négy fényszóró jött velem szemben. Fék, lehúzódás, reflektor, duda, hadd szokja. (Persze Jani felriadt. Erre jó a 4-es, pihenés kizárva.)
Minden feltartóztatás ellenére hajnal 1/2 1-kor bejelentkeztünk a reptéren. Román kollegák olyan ügyesen felpakolták a ládákat, hogy az egész rakteret ki kellett targoncázni, hogy kiválogassák a repülőre szánt árut. Fél 3-ra végeztek, ennyit a határidőről. Még átmentünk a raktárba, ott gyorsan végeztünk.
4 óra után toppantam haza, befejeztem a cégem személyzetisének írt levelet, amit reggel Lackó leellenőrzött. (De jó, hogy van németes a családban!)
5-kor még vízszintesen hallottam, hogy Robinánál ébreszt az óra, reggel 8-kor arra keltem, hogy füvet kell locsolnom, mielőtt betűz a nap a "kertbe" (ez vicces, kb. 4 négyzetméternyi a keltetett fű, amit kénytelen vagyok én nevelgetni, ha már az eső nem teszi ).
Este újra gurulunk, még aludnom kéne, Judittal traccsolni, esküvő óta nem tettük.
Csinálna valaki 36 órás napokat? A kedvemért! Naaaa!

Nincsenek megjegyzések: