2011. augusztus 18., csütörtök

A vasárnapi héderelés után este üresen vissza indultunk, mivel hétfőn nemzeti ünnep volt Romániában, a cég is zárva volt. Így szabad lett a hétfőnk, kedden reggel 8-ra újra az autóhoz rendeltek bennünket. Kicsi zűrzavar volt az áruval, mert a másik kamion délben, mi pedig délután fél 3-kor tudtunk csak elindulni.
Nagy ráértünkben délelőtt kimentünk csavarogni a Ferihegy Centerbe, vettünk magunkhoz még némi élelmet, porszívót, SD kártyát, pendrive-ot. (Otthonlétem alatt ilyen bevásárlásokra nem futja az időmből.)
Lezavartam a 3-ast, román szakaszon még egy ideig nézegettem az éjszaka fényeit, majd nem sokkal a cél előtt álomba ringatott a fülke imbolygása. Lerakásról semmi emlékem, arra keltem, hogy Jani befüggönyöz, felköltöztem hát a kapszulámba. Reggel együtt ébredtünk a kollegákkal, az utasítás megérkezéséig anekdotáztak a fiúk. Végül minket üresen haza indítottak, nekik maradniuk kellett délutáni felrakásra. Jó volt napokig együtt jönni-menni, dehát, úgy logikus, hogy mindkét oldalon van egy-egy kamion a folyamatos áruszállítás lebonyolításához.
Nagyon akartam sietni, ezért egy merész gondolattal Püspökladány (4-es út) felé fordítottam a kamion orrát, nem nagyon vettem le a gázról a lábamat, így 3 óra 10 perccel álltam meg Ferihegyen. Pilistől az utolsó kilométereket cammogva tudtam csak megtenni a sűrű forgalom miatt. Ennek ellenére úgy gondolom, jó időt futottam, büszkén bezsebeltem a sikert.
Este annyi időm volt csak, hogy füvet locsoltunk, Marcival reikiztünk. Űűűű, ez volt ám az élmény! Nagyon-nagyon szeretnék reiki tanfolyamra menni!!
Ma reggel újra jelentkezünk, bár még senki nem tudja, mikorra lesz kész az árunk. Megcélzom megint a 4-est, nagyon élveztem a tegnapi utat. Tomiék tegnap cukkoltak, miért nem vállalom már be a román szakaszt? Arra gyúrok, vazze! :-)))

Nincsenek megjegyzések: