2011. augusztus 22., hétfő

Apum kimaradt a körből, Judittal egy gyors traccs partyt még össze hoztunk a szombat esti indulás előtt.
Nagyon sokat agyaltunk rajta, induljunk korábban és még a vasárnapi stop előtt csússzunk vissza Magyarországra, vagy induljunk el a kiírt időben, akkor tuti a vasárnapot a parkolóban töltjük, de legalább hétfő hajnalra haza érünk és Jani végre átveheti az autóját. Utóbbi mellett döntöttünk.
Este fél 8-kor jelentkeztünk be a reptéren, 8 órási terminnel. Éjjel 11-kor raktak meg minket. A másik állandó páros hosszú pihenőzött, ezért "kisegítő" autót küldtek, ők már 8-kor annak rendje és módja szerint útnak is indultak.
Leértünk Clujba, másik páros még sehol! 3 óra hátrányunk volt! Végre beesett a kollega is, egyedül! ????????
Ugye a határon, mint az unióban, (nem kevés tréfálkozós szmájli) elkérik a személyes iratodat. Kollegánál volt egy lejárt útlevél, személyi nem. Azonnal leparancsolták az autóról, hívtak valakit, aki visszahozta Pestre, így csúsztak meg több, mint 3 órát.
Hiába voltunk lent reggelre, vasárnap nem szedi le a nappalos műszak az importot. Nem érdekes, úgysem indulhatunk, csak este. Ígéretükhöz híven 7-kor leszedtek, visszadobták az üres palettákat. Kicsit korán voltunk a kamionstop végéhez, de már jöhetnékünk volt. 9-re értünk az első tiltó táblához, és imádkoztunk.
Senki nem tartóztatott fel a tilalom ideje alatt, fél 12-re a határon voltunk  Ott kezdődött a sorba állásos őrület, nem is értettem, hogy a több kilométernyi kamion hogyan fogyhatott el előlünk egy óra alatt. Hát két sorban engedték át a teherforgalmat! Ilyet sem láttam még!
Megmaradtam a 4-es útnál, nagyon élvezem, hogy nem álmosít, mindig történik valami. Tempomat szóba sem jöhet, lábgázzal végig, a sok szédelgő ellenére feljavítottam 3 óra 00 percre a menetidőmet. Most magunkért rohantam, ma nincs fuvarunk, minél hosszabb legyen a napunk.
Hajnal 5-re értem haza, pletyi a fiatalokkal, majd kidőltem. Késői ebéd főzés, apumnál látogatás. Most várom Janit, hozza az új Cruzt megmutatni :-)))) Még csak a szalonban láttam, üvegen kívül, átadásra készen.
Közben bőszen levelezek a munkaadónk személyzetisével, mert már másodszorra haraptak le a fizumból. Beteg a bérszámfejtő. Már, hogy, igaziból. Az elsőt már rendbe rakták, most a másikért küzdök. Ha fent lennénk, pénztári kifizetéssel orvosolnák, de így...lelevelezgetem és a következő fizunál jóváírják.
Holnap reggel rakodunk. Már 45 órás pihit kéne csinálnunk. Egy csomó itthoni munkát arra halogatok. És még a Balaton közelében sem jártunk az idén.

Nincsenek megjegyzések: